Ep 56 : Wajah Kesayangan Hamba

Salam.

Wajah kesayangan hamba adalah antara lagu popular nyanyian Hail Amir. Permai tidaklah menghafal lagu ini, tetapi kalau diberi peluang untuk meneka tajuk berdasarkan lagu, mungkin Permai akan dapat menjawab dengan tepat juga.

Untuk entry kali ini yang penting bukan lagu, yang penting perasaan (-,-) lalalalala.

Permai sedang merindu, moga-moga ada pahala dalam anugerah rindu ini. Wajah kesayangan Permai. Permai sedang menunggu 'dia'..

Sakit tau menanggung rindu. Jadi, jangan sia-siakan rasa itu. Elok kita salurkan rindu pada yang sepatutnya dengan bertindak yang sepatutnya. Rugilah mandi tak basah, tidur tak lena, makan tak kenyang..memang menggoyah sabar..tetapi akhirnya kita sekadar sakit, tidak dapat apa-apa. Penasaran!

Manisnya rindu ini apabila kita dapat bertemu. Cepat atau lambat kadang-kadang bukan menjadi isu, yang penting sepanjang laluan rindu itu kita tabahkan hati dan teruskan berdoa moga anugerah ini dipanjangkan dengan rahmat ALLAH. Kerana itulah setinggi-tinggi anugerah ALLAH di akhirat nanti bukanlah hanya mendapat syurgaNYA, tetapi saat mendapat kebenaran untuk ‘melihat’ ALLAH seperti yang selalu diratib rindu sejak di dunia ini.

P.E.R.M.A.I: Selain lagu wajah kesayangan hamba, elok juga kita hayati lagu ‘RAYUAN RINDU’ dari kumpulan nasyid Raihan, moga kita beroleh manfaat.

1 comments:

hani said...

cOmeiiiinya gmbaq ni...cam knai ja sapa...heheheh...ambik mna gambaq ni....gmbaq tok nadOkk...(^_^)

Post a Comment