Ep 48 : Hari Bergelar 'Permaisuri'

Salam.

Permaisuri, apakah ayat yang terbaik? Hmmm.. Bagaimana Permai nak mulakan cerita eh? Permai sudah berkongsi sebelum ini, Permai dalam proses menjadi seorang pendidik. Kini Permai akan melalui pula suatu proses baru, menjadi seseorang yang 'baru'. Hidup ini seringkali berubah temanya untuk dijadikan proses belajar sepanjang hayat. (^^,)

Hari ini Permai ingin berkongsi dengan kawan-kawan Permai. Hari yang bakal mencipta sejarah dalam hidup Permai. Saat Permai 'rasmi' bergelar 'permaisuri' buat seseorang. Seseorang sebagai teman hidup, sebagai hadiah dan ujian buat diri Permai. Banyak lagi yang Permai perlu belajar tentang perkongsian hidup...ya kan?? (^,^)




b/p P.E.R.M.A.I : Doakanlah kebahagiaan Permai dan suami untuk menyempurnakan sebahagian dari agama ini.. ''Ya ALLAH, kuatkan daku untuk menyempurnakan sebahagian dari agamaMU dan jadikan daku bisa tegar untuk melaksanakan tanggungjawab hambaMU ini Ya ALLAH.. Bantulah kami Ya ALLAH.. Semoga terus istiqomah.. Semoga berjaya di dunia dan akhirat.. Dan beroleh keredhoanMU Ya ALLAH.. Ameen..'' (>,<)

1 comments:

~Effa~ said...

akk..semoga berbahagia hingga ke syurga..maaf sgt xdapat hadir ke sana..=(
nk jmpe akk..rindu!

Post a Comment